sobota, 13 grudnia 2014

ZAMIAST KWIATÓW NA ŚLUB

ZAMIAST KWIATÓW NA ŚLUB

Witam! Siostra szła ostatnio na wesele. A jak to teraz bywa młodzi nie chcieli kwiatów tylko wino. Więc wystarczy kupić wino i po sprawie. Jednak moja siostra wymyśliła, że mogę jej jakoś ładnie zapakować. Trzeba być oryginalnym a że miałam dużo papierowych rurek,( które tak na marginesie moja mamusia mi kręci:)) zrobiłam opakowanie na butelkę. Początkowo chciałam zrobić koszyczek na butelkę ale potem zrobiłam jeszcze opakowania na kieliszki. Na kieliszkach napisałam imiona pary młodej, koszyczki razem złączyłam, przyozdobiłam i opakowanie było gotowe. Nie wiem jak Wam ale mi i siostrze się podobało. Niestety nie wiem jak młodym się podobało.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

JAJKO Z OPASKI GIPSOWEJ

JAJKO Z OPASKI GIPSOWEJ Stwierdziłam, że muszę coś jeszcze zrobić z opaski gipsowej. Tym razem zrobiłam pełne jajko, nie jest idealnie ...