niedziela, 18 grudnia 2016

MAŁE STROIK

                          MAŁE STROIK

                       


Takie proste stroiki na kawałku drzewa. Oczywiście dodatki mogą być różne. 

RENIFER

                             RENIFER

                           

Kolejna bombeczka do kolekcji. Tym razem renifer, taki trochę śmieszny ale zarazem słodki. Wykonany oczywiście metoda karczochowa.

czwartek, 8 grudnia 2016

SKRĘCONA BOMBKA

                         SKRĘCONA BOMBKA
                         
Bombka wykonana metoda karczochowa tylko trochę skręcona ;-) Niestety robi się ją dłużej niż standardową ale efekt fajny. Myślę, że wszystko też kwestia wprawy.

niedziela, 4 grudnia 2016

KOLCZASTA BOMBKA

                  KOLCZASTA BOMBKA
                 


Bombka powstała z cienkiej tasiemki ułożonej w odpowiedni sposob tak aby powstały kolce. Moja bombka nie jest idealna bo niektóre kolce nie stoją odpowiednio. Jednak to moja pierwsza wiec następne będą już ładniejsze.



BOMBKA

                    BOMBKA

               
Prosta bombka zrobiona z kawałków materiału. Materiał tniemy na kawałki i wciskamy patyczkiem do szaszłyków. Kolor i wielkość kawałków zależy od wykonującego. Fajny sposób na nietypową bombke, którą można wykonać z dziećmi. Więc jeśli macie niepotrzebne materiały to bierzcie sie do pracy bo święta tuż tuż.

środa, 30 listopada 2016

BOMBKA MIKOŁAJ


                     BOMBKA MIKOŁAJ


Powoli święta sie zbliżają więc zabrałam się do pracy. Bombke Mikołaj wypatrzyłam gdzieś w internecie i tak sobie spróbowałam. Efekt jak dla mnie ok. Może nie wszyscy widzą Mikołaja ale ja tak ;-)

czwartek, 10 listopada 2016

JESIENNY BUKIET

JESIENNY BUKIET


Tyle liści, że postanowiłam to wykorzystać :-) Niestety w tym roku liście są mało kolorowe ale bukiet i tak ma swoj urok. Tym razem umieściłam go w koszyczku z wikliny papierowej.


niedziela, 6 listopada 2016

DESECZKA

                          DESECZKA


Zwykła deseczka a jednak niezwykła :-) Najpierw odbiłam na niej kontury obrazka,potem pomalowałam farbami i taki mamy efekt


TRAKTOR

                               TRAKTOR







Siostra zadzwoniła czy zrobię jej traktor z wikliny papierowej?! Ja nie zrobię?! Pewnie że tak! Chociaż nigdy nie robiłam wzięłam sie ostro do pracy. Efekty widać na zdjęciach. Z racji tego, że to było na ślub to kombinowałam z gołąbkami a potem z parą młodą. Ale jak widać na zdjeciu zabrsklo mi pana młodego ;-)

wtorek, 25 października 2016

BUKIET NA 30 URODZINY

BUKIET NA 30 URODZINY


Witam witam! Dawno mnie nie bylo ale moj laptop niestety padł i jakoś nie chcę sie naprawić :'( Więc tak na szybko chcialam Wam pokazać bukiet w dwóch wersjach. Mam nadzieje że wszystko bedzie dobrze widać pozdrawiam

poniedziałek, 23 maja 2016

CUKIERKOWE DRZEWKO

CUKIERKOWE DRZEWKO




Tym razem zamiast standardowych kwiatów - słodkie drzewko Prosta sprawa a jaki fajny efekt:). Ja zrobiłam z mini cukierków ale mogą być i większe. Później wystarczy poprzyklejać ciasno jeden obok drugiego.

niedziela, 15 maja 2016

PORTRET

PORTRET





Kolejna osiemnastka i znowu zastanawianie się co tym razem zrobić. Ostatnio było motor a teraz wymyśliłam, że wyhaftuje solenizantkę:)  Z pomocą przyszła mi koleżanka, która dzięki specjalnemu programowi ze zdjęcia zrobiła mi wzór do haftowania. Trochę czasu mi zajęło stworzenie tego dzieła m.in. przez to że robiłam w między czasie inne rzeczy.  Siostrzenicy efekt końcowy się podobał jak i innym gościom imprezy. Kto zna to może stwierdzić czy widać podobieństwo do oryginału, ja widzę:)

poniedziałek, 9 maja 2016

URODZINOWE KARTKI


 URODZINOWE KARTKI







Takie proste na 18 - ste urodziny. Oczywiście kwiatki kupiłam gotowe więc za dużo pracy nie miałam. Wszystko poskładać w całość i gotowe!

wtorek, 3 maja 2016

BUKIET Z LIZAKÓW

BUKIET Z LIZAKÓW




Kolejny prosty , słodki bukiet! Jednak tym razem zrobiony z lizaków oczywiście 18 - stu:) Bukiet zrobiony na tej samej zasadzie co  z cukierków.

CUKIERKOWY BUKIET

CUKIERKOWY BUKIET




Taki szybki, prosty słodki bukiet. Cukierki umocowane są za pomocą drucika, oczywiście jest 
ich 18 :) Jeszcze tylko małe dodatki i bukiet gotowy!

niedziela, 1 maja 2016

WIKLINOWY MOTOR

WIKLINOWY MOTOR






Kursik na motor na którym się wzorowałam znalazłam na  anus1976.blogspot.com. Motor wykonany został z wikliny papierowej i pomalowany na czarno. Byłam ciekawa jak mi wyjdzie i tak szczerze mówiąc to efekt końcowy bardzo mnie miło zaskoczył. Motor zrobiłam dla mojego siostrzeńca na 
18 - ste urodziny, taki dodatek:)

niedziela, 13 marca 2016

OSŁONKA

OSŁONKA



Rodzice szli na 50 - lecie ślubu więc ja dostałam zadnie wykonania osłonki na wino:) Chciałam żeby to było coś innego niż zawsze i tak postanowiłam wypleść 50. Mama była zachwycona tak jak i obdarowani. Oczywiście wszystko wyplecione z wikliny papierowej a kwiatki zrobione z krepy włoskiej.

czwartek, 28 stycznia 2016

OSŁONKA ŚLUBNA NA WINO

OSŁONKA ŚLUBNA NA WINO




Kolejne wesele i kolejna osłonka na wino:) Ta sama koncepcja a jednak trochę inaczej. Oczywiście wykonana z wikliny papierowej, delikatnie ozdobiona i oczywiście z imionami na kieliszkach.