wtorek, 30 grudnia 2014

DWA ŁABĘDZIE I NIEZBĘDNIK

DWA ŁABĘDZIE I NIEZBĘDNIK


Łabędzie powstały dla mojej dobrej koleżanki jako dodatek zamiast kwiatów. Ręczniki są duże kąpielowe z nadrukowanymi imionami. Sama takie dostałam na ślub i bardzo mi to się spodobało. Jak widać dodałam welon i muszkę i mamy Parę Młodą! Pod łabędziami jest pudełko "Niezbędnik Małżeński" . Pomysł znalazłam gdzieś , kiedyś w internecie już nie wiem od kogo ale chyba na Stylowi.pl . W środku jest 10 przykazań małżeńskich i kilka popakowanych w woreczki niezbędników np. gumka do mazania - na szarą rzeczywistość, gwizdek - na ciche dni itp.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

JAJKO Z OPASKI GIPSOWEJ

JAJKO Z OPASKI GIPSOWEJ Stwierdziłam, że muszę coś jeszcze zrobić z opaski gipsowej. Tym razem zrobiłam pełne jajko, nie jest idealnie ...