sobota, 13 grudnia 2014


BUKIET Z TOTOLOTKA






Długo myślałam jak zrobić bukiet z totolotka tak aby nie uszkodzić kuponów. Z racji tego, że był to prezent na 30 - lecie teściów to trochę ich było. Myślałam, myślałam i taki powstał efekt. Mi osobiście efekt się podoba, teściowej też więc sukces osiągnięty! Gorzej z wygraną bo z 30 kuponów nie było ani jednego trafienia! Kolejny raz przekonałam się że w tę grę nie da się wygrać. Z drugiej strony jak to mówią kto ma szczęście w miłości ten nie ma w kartach. Jestem ciekawa waszych opinii czy  bukiet Wam się podobał czy może macie lepszy sposób?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

JAJKO Z OPASKI GIPSOWEJ

JAJKO Z OPASKI GIPSOWEJ Stwierdziłam, że muszę coś jeszcze zrobić z opaski gipsowej. Tym razem zrobiłam pełne jajko, nie jest idealnie ...