niedziela, 22 marca 2015

ZIELONE JAJO

ZIELONE JAJO




Wykorzystując wolną chwile muszę trochę nadrobić zaległości! Strach myśleć kiedy ostatnio pisałam. Szkoda, że doba ma tylko 24 godziny... Tyle rzeczy do zrobienia w domu, ogródku a ile prac czeka w kolejce i w głowie. Ale już nie zanudzam! Jajko ze zdjęcia zostało wykonane  na balonie najpierw z pasków białego papieru moczonych w wikolu następnie obłożyłam je jeszcze gazą. Po wyschnięciu rozcięłam i stwierdzam że to była najgorsza część pracy. Potem pomalowałam zieloną farbą. Jedną część skorupki wykorzystałam na stroik druga tymczasowo została jako miseczka ale do świąt jeszcze trochę więc kto wie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

JAJKO Z OPASKI GIPSOWEJ

JAJKO Z OPASKI GIPSOWEJ Stwierdziłam, że muszę coś jeszcze zrobić z opaski gipsowej. Tym razem zrobiłam pełne jajko, nie jest idealnie ...