niedziela, 22 marca 2015

KURA NA JAJKA


KURA NA JAJKA






Tak jakoś wyszło, że powstała kura na jajka. Zastanawiałam się jeszcze żeby zrobić rączkę ale co za dużo to nie zdrowo. Kura powstała właściwie sama nie wiem ja gdzieś kiedyś widziałam jakieś zdjęcie ale nie wiem czy tamta kura była podobna do mojej. Po prostu zaczęłam ją robić i wyszła sama byłam zdziwiona i zadowolona z efektu. Fajny pomysł jak ktoś ma w domu dzieci  bo kurę można wykorzystać nawet na koszyczek dla dziecka albo jako miseczkę na słodkości. Ja teraz tylko czekam aż ktoś włoży do niej czekoladowe jajka, żebym mogła je podkraść i zjeść:) 

1 komentarz:

  1. Czekoladowe jajka....jeszcze pewnie z nadzieniem mają być co? A tak na poważnie kura wypas :)

    OdpowiedzUsuń

JAJKO Z OPASKI GIPSOWEJ

JAJKO Z OPASKI GIPSOWEJ Stwierdziłam, że muszę coś jeszcze zrobić z opaski gipsowej. Tym razem zrobiłam pełne jajko, nie jest idealnie ...