piątek, 30 stycznia 2015

WIKLINOWY SAMOCHÓD

WIKLINOWY SAMOCHÓD





Samochód powstał na bazie kursu z blogu http://aniainspiruje.blogspot.com/
Jak tylko zobaczyłam ten samochód to chciałam go zrobić. I w końcu nadarzyła się okazja! Mama wybierała się na wesele do mojej kuzynki i potrzebne było opakowanie na butelkę. Więc po cichu  zrobiłam samochód i zawiozłam pokazać czy odpowiada. Oczywiście odpowiadało ! Zaraz siostra też coś chciała, ale jej opakowanie na butelkę już pokazałam Wam w innym poście. Samochód nie powiem pracochłonny ale nie taki straszny do zrobienia jakby się wydawało. Wykończenie może być rożne. Jak akurat zrobiłam delikatne bo myślę że już sam samochód daje efekt.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

JAJKO Z OPASKI GIPSOWEJ

JAJKO Z OPASKI GIPSOWEJ Stwierdziłam, że muszę coś jeszcze zrobić z opaski gipsowej. Tym razem zrobiłam pełne jajko, nie jest idealnie ...