wtorek, 20 stycznia 2015

KWIATY W OGRÓDKU


KWIATY  W OGRÓDKU



Znowu wrzucam zdjęcia  ale je też ja robiłam czyli są to tez  moje prace tylko trochę innego typu. A że lubię kwiaty to wrzucam. Stokrotka rosła sobie u mojej siostry i tak mi się spodobała, że musiałam ją uwiecznić. Zawsze stokrotki kojarzą mi się z łąką bo tam je najczęściej spotykałam za dzieciaka. Hmm chyba wspomnienia mnie dopadły? Pozostałem dwa zdjęcia zrobiłam u mojej drugiej siostry. Bratki bo bratki po prostu są ładne a do tego fioletowe:) Fiołki to już inna sprawa. Zdjęcie to zrobiłam z dwóch powodów. Pierwszy bo uwielbiam fiołki a ich zapach mnie powala! Mogę je wąchać i wąchać, szkoda tylko że jak je się wstawi do wazonu  to tak szybko padają :( a drugi powód to że jest to biały fiołek. Trudno jest spotkać białego fiołka więc trzeba go uwiecznić. Prawda, że piękny...

1 komentarz:

JAJKO Z OPASKI GIPSOWEJ

JAJKO Z OPASKI GIPSOWEJ Stwierdziłam, że muszę coś jeszcze zrobić z opaski gipsowej. Tym razem zrobiłam pełne jajko, nie jest idealnie ...