środa, 9 października 2019

ŚLUBNA BUTELKA


ŚLUBNA BUTELKA




W październiku ślubowała moja siostrzenica. Dodam, że jako pierwsza z młodego pokolenia tym bardziej byłam wzruszona😍 Nie byłabym sobą, gdybym czegoś nie zrobiła. Myślałam i myślałam....
No i wymyśliłam! Kupiłam wino, pomalowałam, zrobiłam spękania. Potem jakieś fajne życzenia i przykleiłam je klejem do decoupage na butelkę. Ozdobiłam jeszcze serwetką i koronką. A oto efekt...



Młodzi zamiast kwiatów chcieli kupony, wiec do butelki dorobiłam jeszcze tak na szybko mały bukiecik ze zdrapek.


 
I jak Wam się podoba? Wiem, że coś udało się wygrać, choć nie wiem czy to akurat moje zdrapki były szczęśliwe. Ale to nic najważniejsze, że impreza była bardzo udana a Młodym jeszcze raz życzę wszystkiego najlepszego i duuużżoo miłości😗😗
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

JAJKO Z OPASKI GIPSOWEJ

JAJKO Z OPASKI GIPSOWEJ Stwierdziłam, że muszę coś jeszcze zrobić z opaski gipsowej. Tym razem zrobiłam pełne jajko, nie jest idealnie ...