piątek, 9 sierpnia 2019

OZDOBNY OBRAZEK

OZDOBNY OBRAZEK

Zastanawiałam się jaki dać tytuł bo właściwie to sobie ćwiczyłam różne sposoby a zresztą zobaczcie sami...

 Z jednej pomalowałam na czerwono...


Z drugiej na brązowo...


Na brązową stronę preparat do spękań nakładałam pędzelkiem. Połowę w od góry do dołu a drugą od prawej do lewej. Jedne i drugie spękania mają swój urok....


 Na czerwone tło nałożyłam preparat do spękań gąbką do naczyń. Jedna część miała grubsza warstwę białej farby, druga mniejsza. Widać różnice w spękaniach, tam gdzie było więcej farby wygląda lepiej. Ale to tylko moje zdanie...

 
 Na czerwone tło dałam różyczki...


Na drugi motylki...

 Przy motylkach ćwiczyłam cieniowanie...

A przy różach firankę...


Myślę, że muszę jeszcze dużo poćwiczyć:) Ale dobrze tak sobie popróbować, bo niby wszystko w teorii wszystko wydaje się takie proste a potem kicha... więc muszę ćwiczyć i ćwiczyć. 
A na koniec boczki z różyczkami, które nauczyłam się ze strony: www.inspirello.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

JAJKO Z OPASKI GIPSOWEJ

JAJKO Z OPASKI GIPSOWEJ Stwierdziłam, że muszę coś jeszcze zrobić z opaski gipsowej. Tym razem zrobiłam pełne jajko, nie jest idealnie ...